Reklamační řád

V Canteen si zakládáme nejen na surovinách a kvalitě jídla, ale také na co nejkvalitnějších službách a přístupu k zákazníkovi. Jsme si bohužel vědomi, že přes všechnu naši snahu může lidský faktor bohužel selhat. Ať už kuchař, který zapomene na některou ingredienci, nebo řidič který při výdeji omylem prohodí objednávky.

 

Pokud k takovéto situaci dojde, nebo pokud dokonce nejste spokojeni s chováním řidiče, okamžitě volejte na naši linku 792 301 904 a my budeme co nejrychleji reagovat na Vaši stížnost. My Vám rádi vyhovíme a Vy nám tím pomůžete zkvalitňovat naše služby.

 

  1. Vaše reklamace vyřizujeme pouze na telefonní lince 792 301 904 v průběhu otevírací doby 10:00-14:00 a 17:00-21:00, nebo prostřednictvím našeho e-mailu info@canteen.cz. Na ostatní reklamace, například prostřednictvím sociálních sítí, nejsme povinni reagovat.
  2. Pro nahlášení reklamace si prosíme připravte číslo Vaší objednávky, které naleznete v potvrzovacím mailu, popřípadě budeme potřebovat nahlásit Vaše kontaktní údaje, které Jste zadával/ a při objednávce.
  3. Je v zájmu zákazníka, aby si při převzetí objednávky zkontroloval, že zboží, které obdržel, je to, co si objednal.
  4. Pokud zákazník obdrží jiné zboží, než si objednal a zboží nechce, bude mu co nejrychleji dodáno zboží, jež si objednal. Nemůže-li zákazník na výměnu zboží čekat nebo má jiný důvod pro vrácení platby, bude zákazníkovi vystaven voucher na příští objednávku, ve výši odpovídající původní objednávce. Pokud si zákazník výslovně přeje vrátit zaplacenou částku, bude mu vyplacena v hotovosti. Při platbě kartou, mu bude částka připsána na účet, a to nejpozději do 30 dnů od reklamace. V případě platby firemními body, budou zákazníkovi body vráceny na daný účet, registrovaný na webu www.canteen.cz. Body mu budou vráceny do 30 dnů od reklamace.
  5. Pokud zákazník není jakkoliv spokojen se zbožím, ať už kvalitou jídla, teplotou, obsahem nebo službou doručení, musí neprodleně zavolat na firemní linku 792 301 904. Pokud nebyly dodrženy obchodní podmínky naší firmy, bude nabídnuta zákazníkovi výměna zboží, nebo vrácení peněz, viz 4. odstavec. Nové zboží bude zákazníkovi dodáno v co nejkratším možném termínu.
  6. Přijímáme pouze reklamace na zboží, které bylo zakoupeno v den reklamace. Na reklamované objednávky z předchozích dnů nebudeme brát zřetel. 
  7. Je v zájmu zákazníka, aby si ihned přepočítal vrácené peníze. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.