Obchodní podmínky

Provozovatel: 

CANTEEN food s.r.o., IČ: 070 94 001, Štramberská 2871/47, Hulváky, 703 00 Ostrava 
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl a vložka C 74474. 

E-mail:info@canteen.cz 

Tel.: +420 792 301 904  

 

Canteen, revoluční rozvoz jídla… 

U nás v Canteen věříme, že čerstvá a kvalitní surovina, je základ každého dobrého jídla. Stejně tak dobře víme, že všichni z nás na jídlo neradi dlouho čekáme. Proto se snažíme zákazníkům nabídnout opravdové jídlo z čerstvých surovin, v co nejkratším možném čase. A to je náš revoluční rozvoz jídla, který v Ostravě tvoříme již od roku 2016. 

 

Platební podmínky 

Jdeme s  dobou, a proto vám chceme umožnit platit za naše pochutiny co nejvíce možnými způsoby. V  tuto chvíli u nás můžete zaplatit těmito způsoby: 

  • On-line platební kartou VISA, MasterCard 
  • Bankovním převodem on-line prostřednictvím platebních tlačítek 
  • Hotově řidiči při převzetí 
  • Papírovými stravenkami SodexoTicket restaurant, Chéque dejeneur
  • E-stravenkou Ticket restaurant 

V  případě platby hotově si, prosím, připravte odpovídající částku – řidiči u sebe, z  bezpečnostních důvodů, nemají více než 700 Kč.

Minimální výše objednávky je 100Kč. Cena objednávky zahrnuje dopravné a všechny související daně a poplatky. V případě, že minimální výši objednávky nesplníte, bude k objednávce účtováno dopravné ve výši 20 Kč. 

Platbu v  měně EUR umožňujeme pouze v případě on-line plateb. 

 

Záruka spokojenosti 

Věříme, že si naše kvalitní jídla vychutnáte a budete s jejich kvalitou spokojeni. V  případě, že by tomu tak nebylo a vy s námi spokojeni nebudete, zajistíme vám novou porci, slevu na další objednávku nebo vám vrátíme peníze. Stejně tak, pokud by došlo k  prodlení s  doručením z  důvodů na naší straně, budeme se vám snažit poskytnout patřičnou omluvu ve formě slevy či jiné kompenzace. 

Reklamace či stížnosti, prosím, zasílejte na e-mail info@canteen.cz vč. uvedení čísla objednávky.  

 

Produkty a čerstvost 

Milujeme zdravý životní styl. Proto naše pokrmy vaříme pouze z čerstvých surovin, a pokud možno od lokálních producentů. Nicméně, naše dodávky tvoří také suroviny z importu, kde se však vždy snažíme používat suroviny, které jsou tzv. „Fair trade“ – tedy produkovány za spravedlivých podmínek za současného dodržování sociálních a environmentálních standardů. V naší kuchyni také nenaleznete žádné dochucovadla, glutamany ani éčka. 

Vzhled (poměr velikosti, barvy, dekorace) jednotlivých pokrmů se může ve skutečnosti lišit od uvedených fotografií. Pokrmy na fotografiích jsou vyobrazeny v  ilustračním prostředí. Název a popis pokrmu je přímo související s  fotografií a upřesňuje množství, formu, příp. i hmotnost. 

 

Ochrana životního prostředí 

Jsme si vědomi, že při výrobě našich pokrmů spotřebováváme nemálo odpadu. Proto jsme nastavili interní pravidla jeho třídění a také soustavně vyvíjíme tlak na naše dodavatele, aby využívali co nejvíce recyklovatelného materiálu. Přírodu máme rádi, proto jí věnujeme maximální péči. 

 

Vratné zálohované obaly 

Jelikož jsme do našich firemních hodnot implementovali také otázku ekologie, rádi bychom omezili spotřebu samotného plastu. Jednorázovou spotřebu vnímáme jako největší problém v otázce ochrany životního prostředí. Proto jsme se rozhodli pro zálohované vratné obaly na jídlo. 

Tento zálohovaný obal se týká pouze obědových hlavních jídel.  

Při nákupu jídla vám bude účtována záloha ve výši 20Kč za každý kus obalového materiálu hlavního jídla. Tato částka je nedílnou součástí celkové ceny vaší objednávky. 

Vaše peníze za zálohovanou krabičku vám rádi vrátíme. Krabičku můžete odevzdat těmito způsoby: 

  • při příští objednávce kurýrovi, který vám částku vyplatí v hotovosti 
  • prostřednictvím vratných pointů našich partnerů, kde vám vyplatí příslušnou částku v hotovosti (jednotlivé pointy prozatím připravujeme) 
  • doručením krabiček na naší provozovnu na adrese Štramberská 47, Ostrava 703 00 

Abychom nesnižovali kvalitu našich služeb a zároveň splňovali přísné hygienické normy, vyhrazujeme si právo, přijmout od zákazníků krabičky pouze za těchto okolností: 

  • krabička není viditelně poškozená, prasklá, ani jinak znehodnocena 
  • krabička není silně znečištěna od předchozího jídla 
  • v krabičce nejsou náznaky plísně ani zbytky starého a zaschlého jídla 

Pro správnou manipulaci, doporučujeme z krabičky ihned po konzumaci pokrmu odstranit zbytky a opláchnout pod tekoucí vodou. Následně krabičku nezavírejte, ale nechte vyschnout, aby nedocházelo k načichnutí a zadržení vlhkosti uvnitř krabičky. 

Krabičky jsou vhodné do mikrovlnné trouby, myčky a je v nich možné pokrm také zamrazit, při teplotě - 18°C. 

 

Ochrana osobních údajů 

Víme, jak důležitá je ochrana osobních údajů našich zákazníků, návštěvníků webu a obchodních partnerů, a proto jsou naše zásady, pravidla a systémy provozovány nejen v  souladu s  platnou legislativou, ale také s  ohledem na moderní standardy.

Zákony, legislativní opatření a nařízení, ze kterých vycházíme: 

  • zákon č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti 
  • nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v  souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR) 

Pakliže potřebujete získat podrobnější informace o právech, pravidlech a povinnostechkterými se řídíme, nahlédněte do těchto zákonů a nařízení nebo nás kontaktujte. 

 

Doba doručení – záruka čerstvosti 

Všichni někam spěcháme a neradi čekáme. Proto je jednou z našich priorit doručit vaši objednávku co nejdříve, ideálně do 15 minut. Občas se však může stát, že se zdržíme z důvodů, které neumíme ovlivnit – dopravní situace, nepřízeň počasí. V takovém případě si vyhrazujeme právo neposkytnou kompenzaci, je-li zpoždění zapříčiněno právě okolnostmi, které neumíme ovlivnit. Pokud to však bude možné, budeme se vás snažit upozornit na jakékoliv zpoždění vaší objednávky, a to bezprostředně po jejím objednání na našich webových stránkách. 

15-ti minutové doručení bohužel neumíme garantovat také v případě větších objednávek (5 a více porcí) nebo doručení do dopravně omezených lokalit.  

Doba doručení se počítá od přijetí objednávky do telefonického oznámení kurýra, že je na místě doručení.  

V případě rezervace na pevný časový termín, si pro doručení objednávky necháváme rezervu 15 minut nad rámec tohoto termínu, abychom jednotlivé termíny nemuseli omezovat maximálním počtem rezervací během časových špiček. 

 

Speciální nabídky a akce 

Pokud jste od nás nebo některého z našich partnerů obdrželi slevový kupón či voucher, je nutné jej uplatnit při objednávce. Tímto současně ověříte správnost jeho zadání. Zpětné uplatnění ani směna za peníze není bohužel možná. 

V  určitých případech mohou být speciální nabídky a akce přerušeny nebo předčasně ukončeny. V  případě zjištění pokusu o zneužití slevového kupónu či voucheru si vyhrazujeme právo jej zneplatnit.